Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina in Nederland naar MEC en Pervorm

FrieslandCampina hield vanaf februari een internationale mediapitch voor al zijn consumentenmerken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

. Met ingang van 2017 gaat FrieslandCampina voor mediaplanning, media-inkoop en media-optimalisatie samenwerken met MEC, Carat, Essence en Pervorm. Met deze mediabureaus wil het zuivelbedrijf wereldwijd de effectiviteit van zijn media- en marketingbestedingen voor zijn consumentenmerken verbeteren.

related partner content for mobile comes here

MEC was in Nederland al het mediabureau voor FrieslandCampina en dat blijft zo, maar verliest het digitale deel aan Pervorm. Het GroupM-bureau krijgt de business in Europa, Midden-Oosten, Afrika en Azië. Het gaat om de overkoepelende middelenstrategie-ontwikkeling en offline media-inkoop. De gespecialiseerde digitale mediabureaus Essence en Pervorm doen in die regio&;s de digitale mediaplanning en -inkoop.

Carat -dat ook al voor FrieslandCampina werkte - krijgt China en HongKong en gaat zowel offline als digitaal doen.

FrieslandCampina heeft merken als Campina, Chocomel, Appelsientje, Friesche Vlag, Mona, Nutroma, CoolBest, DubbelFrisss, Milner, Optimel, Vifit, Valess, Fristi en Domo in zijn portfolio.

De mediapitch van FrieslandCampina was .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in