Overslaan en naar de inhoud gaan

Elsevier blaast Max af

Het marketingevenement Max van Reed Exhibitions en onder andere het reclamevakblad NieuwsTribune, gaat niet door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Max (hetgeen staat voor Marketing Extended) werd al eerder uitgesteld van november tot eind april, en zou een marketingevenement moeten worden ‘dat de bestaande lacunes in het huidige aanbod weet op te vullen’, aldus organisator Reed Exhibitions. Elsevier rekende op 2.000 bezoekers in de passenger terminal in Amsterdam die een beurs, presentaties, workshops en een congres kregen voorgeschoteld. De verantwoordelijke exhibition manager, Amber Voute, zegt dat er voldoende interesse voor het evenement was, maar dat ‘deze interesse zich helaas niet vertaald heeft in de commerciële input die een dergelijk evenement nodig heeft om een succes te worden’. Het Nima was al eerder uit de organisatie gestapt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in