Nieuwe unit Amsterdam Advertising
Amsterdam Advertising zet een nieuwe unit voor beleveniscommunicatie op: Amsterdam Adventure.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Stefan van den Berg en Bart van Lotringen gaan zich bezighouden met het creëren en uitvoeren van tailormade concepten die invulling moeten geven aan een persoonlijke merkbeleving en merkidentiteit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van den Berg was communicatiemanager bij Wegener eMedia BV (Track.nl, JobTrack.nl, AutoTrack.nl en Wegener Online Dagbladen), en werkte daarvoor onder meer voor Yakult, ING Groep, JFK (Jazzradio) FM en Radio 10 FM. Van Lotringen heeft zich met name bezig gehouden met below-the-line activiteiten, guerilla- en eventformats. Eerder was hij werkzaam bij Wunderman Cato Johnson en McCann Erickson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid