Voorlichtingscampagnes Euro
Normale voorlichtingscampagnes van de overheid zijn niet voldoende om de invoering van de euro bij de hele bevolking onder de aandacht te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Speciale campagnes zijn bijvoorbeeld de brochure in braille voor visueel gehandicapten en een CD-rom en video in gebarentaal voor auditief gehandicapten. Verder is er nog voorlichtingsmateriaal voor verstandelijk gehandicapten, minderheden, dak- en thuislozen, jongeren en ouderen. De kosten dit jaar, betaald door de Nederlandsche Bank en de Europese Centrale Bank: 70 miljoen gulden (ruim 31 miljoen euro).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid