Leger des Heils voert campagne


De enquête werd uitgevoerd onder ruim duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. Gevraagd naar de belangrijkste problemen in de hedendaagse samenleving, noemt 31 procent spontaan 'individualisme en egoïsme'. Ook 'geen respect' scoort hoog, met 15 procent. Aan de hand van de enquêteresultaten gaat het Leger des Heils vanaf 15 oktober een landelijke advertentiecampagne in tijdschriften en dagbladen voeren. Het is
voor het eerst dat de organisatie zo'n campagne voert. Met een tekst in een (vernieuwd) logo van het Leger des Heils worden mensen gewezen op hun eigen verantwoordelijkheid, onder meer met de oproepen: 'Geloof jij dat je tolerant bent?' en 'Geloof jij in eigen schuld, dikke bult?' Het Leger
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSheeft anderhalf miljoen gulden voor de campagne uitgetrokken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid