Overslaan en naar de inhoud gaan

Leger des Heils voert campagne

Het Leger des Heils heeft besloten een campagne te voeren om mensen bewust te maken van hun rol in de maatschappij. Uit een Nipo-onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De enquête werd uitgevoerd onder ruim duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. Gevraagd naar de belangrijkste problemen in de hedendaagse samenleving, noemt 31 procent spontaan 'individualisme en egoïsme'. Ook 'geen respect' scoort hoog, met 15 procent. Aan de hand van de enquêteresultaten gaat het Leger des Heils vanaf 15 oktober een landelijke advertentiecampagne in tijdschriften en dagbladen voeren. Het is

related partner content for mobile comes here

voor het eerst dat de organisatie zo'n campagne voert. Met een tekst in een (vernieuwd) logo van het Leger des Heils worden mensen gewezen op hun eigen verantwoordelijkheid, onder meer met de oproepen: 'Geloof jij dat je tolerant bent?' en 'Geloof jij in eigen schuld, dikke bult?' Het Leger

heeft anderhalf miljoen gulden voor de campagne uitgetrokken (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in