Overslaan en naar de inhoud gaan

Californië start PR-campagne om binnenlands toerisme aan te trekken

De Californische Toerisme Divisie begint een marketing- en PR-campagne van 5 miljoen dollar om haar eigen inwoners over te halen meer te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd afgelopen zaterdag aangekondigd door gouveneur Gray Davis in San Francisco. Volgens Davis hoorde het tot het “patriotisme van alledag”? om door reizen geld in de economie te pompen. Van de 300 miljoen mensen die afgelopen jaar voor zaken of vrije tijd in Californië reisden, waren 245 miljoen bewoners van deze staat. De toerisme-industrie hoopt op betere tijden door de marktgroep bestemmingsplannen en premies aan te bieden. De campagne die op zowel consumenten als zakenmensen is gericht, zal voortborduren op de lopende campagne van de staat en diens slogan “California: Find yourself here”? gebruiken. De staat zal ook zoeken naar partners voor speciale promoties in hotels en attracties. Toerisme neemt 6% van het bruto nationaal product voor zijn rekening en ongeveer 75 miljard dollar in 2000. De industrie telt meer dan 1 miljoen banen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in