Overslaan en naar de inhoud gaan

Richtlijnen voor cyber-pr

De Arthur W.Page Society werkt aan nieuwe ethische richtlijnen voor pr op internet. De Amerikaanse pr-organisatie trekt vooral van leer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week vrijdag zou de Page Board de richtlijnen goedkeuren van Richard Edelman, leider van het marketing comité van de . Volgens dit voorstel moeten pr-professionals die deelnemen aan online chats en internetconferenties bekendmaken wie ze zijn en wie ze vertegenwoordigen. Deze week komt een aantal grote pr-organisaties bijeen in New York om de richtlijnen te beoordelen.

related partner content for mobile comes here

Edelman vraagt ook om openheid van zaken over anonieme financiële sponsoring van sitecontent en eventueel opgevoerde experts. Hij noemt de nieuwe richtlijnen noodzakelijk om te verzekeren dat publiek en media pr op het web zien als een betrouwbare informatiebron. Brancheorganisaties als de Council of PR Firms en de PRSA zijn geraadpleegd bij het opstellen van de richtlijnen. (Bron: PR Week, USA)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in