Overslaan en naar de inhoud gaan

WSW in Duitsland nummer 2

Dankzij de fusie met Weber Shandwick Worldwide (WSW) is de voormalige Duitse vestiging van BSMG de tweede grote speler op de pr-markt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de fusie is werelds grootste pr-bureau ontstaan met een totale omzet van 475 miljoen dollar en meer dan 3.500 werknemers. Het merk BSMG zal vanaf deze maand onder WSW vallen. Christiane Dirkes, Karl-Heinz Heuser en Rolf Tiessen, het voormalige management van BSMG, vormen het bestuurskader van de nieuwe onderneming. Dirkes zal als woordvoerster optreden tussen de Europese en wereldwijde WSW-structuren. Wolfgang Kreuter, voorheen directeur van BSMG Duitsland, zal waarschijnlijk naar een zusterbedrijf van Interpublic vertrekken. Alle 200 medewerkers van de Duitse afdelingen in Hamburg, Berlijn, Bonn, Frankfurt en München behouden voorlopig hun baan. Dankzij de fusie zal BSMG's vestiging in Düsseldorf echter worden gesloten. Het financiële pr-bureau Golin/Harris, tevens onderdeel van Interpublic, blijft wel bestaan als onafhankelijke merk in Duitsland. (Bron: PR Report, Germany)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in