Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola hergroepeert reclamebureaus

The Coca-Cola Company zal later vandaag bekendmaken, althans volgens het Amerikaanse Adweek, met welke internationale bureaugroepen zij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adweek verwacht dat The Coca-Cola Company alle frisdrankmerken zal gaan onderbrengen bij de dochters van de twee grootste internationale holdings, Interpublic Group en WPP. Het blad zei dat de hergroepering de reden was waarom het Amerikaanse bureau Cliff Freeman onlangs afhaakte wat betreft de drankjes Fanta en KMX. Wieden + Kennedy zou de accounts Diet Coke en Powerade verliezen.

related partner content for mobile comes here

Interpublicbureaus zijn onder meer McCann-Erickson, Lowe Lintas en FCB, tot WPP behoren onder meer Ogilvy & Mather en JWT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in