Coca-Cola hergroepeert reclamebureaus
The Coca-Cola Company zal later vandaag bekendmaken, althans volgens het Amerikaanse Adweek, met welke internationale bureaugroepen zij de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Adweek verwacht dat The Coca-Cola Company alle frisdrankmerken zal gaan onderbrengen bij de dochters van de twee grootste internationale holdings, Interpublic Group en WPP. Het blad zei dat de hergroepering de reden was waarom het Amerikaanse bureau Cliff Freeman onlangs afhaakte wat betreft de drankjes Fanta en KMX. Wieden + Kennedy zou de accounts Diet Coke en Powerade verliezen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interpublicbureaus zijn onder meer McCann-Erickson, Lowe Lintas en FCB, tot WPP behoren onder meer Ogilvy & Mather en JWT.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid