Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP krijgt geen cijfers van Tempus

Tempus heeft geweigerd recente (handels)informatie aan WPP Group te overhandigen uit angst dat de overname daardoor wordt gedwarsboomd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP-topman sir Martin Sorrell zou hebben gevraagd om gegevens van de laatste twee maanden. Maar Tempus-baas Chris Ingram heeft geweigerd en zegt dat hij geen precieze cijfers kan geven aan WPP, dat nog steeds een rivaal is. Afgelopen week werd het WPP-bod nog door 93.9% van de Tempus-aandeelhouders goedgekeurd. WPP kan nog vluchten met de zogenaamde ‘material adverse change’-regel. Dat geeft de mediabureaugroep de mogelijkheid de overname af te blazen, omdat de financiële situatie behoorlijk veranderd kan zijn na de aanslagen op de VS. Tempus zou de laatste twee maanden inderdaad een aantal financiële tegenvallers hebben moeten verwerken, hoewel de koers nog steeds onveranderd hoog is, aldus Campaign.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in