WPP krijgt geen cijfers van Tempus
Tempus heeft geweigerd recente (handels)informatie aan WPP Group te overhandigen uit angst dat de overname daardoor wordt gedwarsboomd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
WPP-topman sir Martin Sorrell zou hebben gevraagd om gegevens van de laatste twee maanden. Maar Tempus-baas Chris Ingram heeft geweigerd en zegt dat hij geen precieze cijfers kan geven aan WPP, dat nog steeds een rivaal is. Afgelopen week werd het WPP-bod nog door 93.9% van de Tempus-aandeelhouders goedgekeurd. WPP kan nog vluchten met de zogenaamde ‘material adverse change’-regel. Dat geeft de mediabureaugroep de mogelijkheid de overname af te blazen, omdat de financiële situatie behoorlijk veranderd kan zijn na de aanslagen op de VS. Tempus zou de laatste twee maanden inderdaad een aantal financiële tegenvallers hebben moeten verwerken, hoewel de koers nog steeds onveranderd hoog is, aldus Campaign.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid