Edah grijpt weer naar prijswapen
Edah gaat weer constant lage prijzen bieden om beter te kunnen concurreren met prijsformules als C1000 en Jumbo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het dochterbedrijf van Laurus moest de prijzen omhoog gooien door de bekostiging van de mislukte Konmar-operatie. Bij de 286 winkels van Edah gaan de prijzen weer naar beneden om klanten te trekken; het bedrijf wil minder afhankelijk worden van aanbiedingen. Edah krijgt daarom meer eigen merken in de schappen, maar de duurdere A-merken blijven. ‘Het wordt geen Aldi of Lidl', zegt een woordvoerster. ‘Het blijft een winkel waar je al je boodschappen kunt doen (ANP).'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid