IPREX begint concurrentie-offensief


IPREX acht haar kansen op succes bij deze potentiële opdrachtgevers sterkomdat een internationaal bureaunetwerk zoals IPREX met een reeks van lokaleen onafhankelijke bureaus een betere prijs/kwaliteit-verhouding en eengrotere betrokkenheid biedt dan een netwerk van merkgebonden PR-bureauszoals Edelman, Fleischman Hillard en Brodeur . De kosten van een zwareinternationale structuur en overhead bij merkgebonden bureaus is daar debetaan. Bovendien verschilt de kwaliteit van de hun diensten sterk per land,terwijl de indruk gewekt wordt dat er in elk land een zelfde serviceniveauwordt geleverd.
In het kader van de ontwikkeling van het business plan IPREX werd eerder eendirecteur business development aangesteld in de persoon van Vibeke Mestenas(Denemarken), werd een marketing committee ingesteld en werd eenkantooradres in London gerealiseerd. Binnenkort opent IPREX haar nieuwewebsite www.iprex.com en start een op Amerikagerichte advertentie-campagne. Elke twee maanden vinden themagerichteteleconferences plaats en jaarlijks wordt een internationaleconsultantsmeeting gehouden. De eerstkomende meeting zal plaatsvinden inIndianapolis in november 2002.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIPREX is een netwerk van 55 onafhankelijke bureaus afkomstig uit 20 landen.Ongeveer 36 bureaus zijn gevestigd in de Verenigde Staten. De Europese tak,die zaterdag in Groenekan bijeenkomt, telt 14 leden. Doel van het IPREX-bureaunetwerk is kennisuitwisseling en verwerving van opdrachten van bedrijven die internationaal opereren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid