Overslaan en naar de inhoud gaan

IPREX begint concurrentie-offensief

IPREX, een internationaal netwerk van PR-bureaus, houdt zaterdag haar najaarsbijeenkomst bij Paul Kok Consultants (PKC). Er nemen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IPREX acht haar kansen op succes bij deze potentiële opdrachtgevers sterkomdat een internationaal bureaunetwerk zoals IPREX met een reeks van lokaleen onafhankelijke bureaus een betere prijs/kwaliteit-verhouding en eengrotere betrokkenheid biedt dan een netwerk van merkgebonden PR-bureauszoals Edelman, Fleischman Hillard en Brodeur . De kosten van een zwareinternationale structuur en overhead bij merkgebonden bureaus is daar debetaan. Bovendien verschilt de kwaliteit van de hun diensten sterk per land,terwijl de indruk gewekt wordt dat er in elk land een zelfde serviceniveauwordt geleverd.

related partner content for mobile comes here

In het kader van de ontwikkeling van het business plan IPREX werd eerder eendirecteur business development aangesteld in de persoon van Vibeke Mestenas(Denemarken), werd een marketing committee ingesteld en werd eenkantooradres in London gerealiseerd. Binnenkort opent IPREX haar nieuwewebsite en start een op Amerikagerichte advertentie-campagne. Elke twee maanden vinden themagerichteteleconferences plaats en jaarlijks wordt een internationaleconsultantsmeeting gehouden. De eerstkomende meeting zal plaatsvinden inIndianapolis in november 2002.

IPREX is een netwerk van 55 onafhankelijke bureaus afkomstig uit 20 landen.Ongeveer 36 bureaus zijn gevestigd in de Verenigde Staten. De Europese tak,die zaterdag in Groenekan bijeenkomt, telt 14 leden. Doel van het IPREX-bureaunetwerk is kennisuitwisseling en verwerving van opdrachten van bedrijven die internationaal opereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in