Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit jaar geen overall winnaar CRM Award

De Prijs voor Klantgericht Ondernemen; de CRM Awards, bestaat uit drie prijzen: de CRM Pioneer Award (voor de initiële fase van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Prijs voor Klantgericht Ondernemen; de , bestaat uit drie prijzen: de CRM Pioneer Award (voor de initiële fase van het realiseren van klantgericht ondernemen), de Innovator Award (voor innovatieve prestaties op deelgebieden) en de CRM Award voor integrale realisatie van Klantgericht Ondernemen in een organisatie.

related partner content for mobile comes here

De integrale CRM Award is dit jaar niet uitgereikt. ‘Ondanks de goede kwaliteit van de inzendingen, was de jury van oordeel dat geen van de deelnemers klantgericht ondernemen reeds tot bedrijfsbrede wasdom had gebracht in de organisatie’, aldus Peelen.

De twee andere prijzen gingen er vorige week wel uit. won de Pioneer Award en de Innovator Award. De andere twee genomineerden voor een CRM Award waren ANWB en Vodafone Nederland.

Friesland Bank werd beloond met de Pioneer Award ‘omdat de bank vanuit een strategische keuze een relatiebank is geworden’.

‘Dit heeft zij systematisch door de hele organisatie doorgevoerd, van medewerker tot Raad van Bestuur.’

De jury heeft SNS Bank de Innovator Award toebedeeld omdat deze bank uitblinkt in inbound marketing door realtime clickgedraggegevens te combineren met data uit de database.

ANWB en Vodafone waren door de jury genomineerd. ANWB vanwege ‘de doorgevoerde persona’s die de klant in de gehele organisatie tot leven brengt en aan de basis liggen van een belangrijke transformatie van een meer productgerichte naar een klantgerichte organisatie’.

En Vodafone Nederland voor de manier waarop zij ‘binnen de zakelijke markt haar vele complexe kanalen heeft geïntegreerd en als voorbeeld fungeert voor Vodafone in andere landen’.

Juryrapport en jury

De jury bestond dit jaar uit: Sander van den Blonk (RapidSugar); Jeroen Caré (IBM); Prof. dr. Janny Hoekstra (Rijksuniversiteit Groningen); Frans Melenhorst (Cmotions); Dr. Gaby Odekerken-Schröder (Universiteit Maastricht); Ed Peelen (Rotterdam School of Management, Erasmus University); Patrick Ruijs (VODW Marketing);.Theo Slaats (Deloitte Consulting) en Ruud Verduin (Verduin Consultants).

Een samenvatting van de juryrapporten van de winnaars en de genomineerden is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in