Overslaan en naar de inhoud gaan

Case: Grabbeldagen TNT Post

18 oktober jongsleden startte TNT Pakketservice een online campagne om de zichtbaarheid van dit bedrijfsonderdeel te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met marketing-pr bureau Linden & Barbosa en interactief bureau Vesper bedacht TNT de interactieve communicatiecampagne Grabbeldagen.

related partner content for mobile comes here

Er werd een website, , ontwikkeld, waar iedereen die een pakje had besteld, via de barcode op het pakje kon grabbelen naar prijzen, onder andere kortingsbonnen. Op deze manier wilde TNT de merkvoorkeur bij online shoppers positief beïnvloeden wat betreft de keuze die je online kunt maken voor de vervoerder van je online bestelling.

Resultaten: de site werd van 18 oktober tot 7 november 200.000 keer bezocht. Ruim 106.000 bezoekers van de site konden direct met hun TNT-barcode grabbelen. Meer dan 80.000 mensen die geen TNT-barcode hadden, speelden het bezorgspel om een barcode te bemachtigen voor de online grabbelton. En grabbelen betekende altijd prijs. Er werden enkele tienduizenden cadeaus weggegeven, waarvan het merendeel gesponsord werd door de deelnemende webshops.

TNT Post Pakketservice is in ieder geval tevreden en denkt erover na om er een jaarlijks terugkerende actie van te maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in