Overslaan en naar de inhoud gaan

De CRM van Wehkamp

Een klant die Wehkamp 100 dagen geleden een fax gestuurd heeft, 10 dagen geleden een e-mail en 20 dagen geleden een brief, en daarna op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar ook later, als Wehkamp aan de klant denkt in de zin van nieuwe producten, nieuwe markten, dingen die men gericht aan de klant kwijt wil. Nasser Al Mawla, manager sales en telemarketing van Wehkamp, zegt: ‘En vergis je niet: We communiceren heel bewust en dat heeft niet alleen betrekking op verkoop. Het moet passen in een relatie van lifetime value. Als we voor een eenmalig contact gaan, of als de klant voor een eenmalig contact gaat wordt het de volgende keer moeilijk om iets te kopen of verkopen.'

related partner content for mobile comes here

Lees meer in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in