De CRM van Wehkamp
Een klant die Wehkamp 100 dagen geleden een fax gestuurd heeft, 10 dagen geleden een e-mail en 20 dagen geleden een brief, en daarna op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar ook later, als Wehkamp aan de klant denkt in de zin van nieuwe producten, nieuwe markten, dingen die men gericht aan de klant kwijt wil. Nasser Al Mawla, manager sales en telemarketing van Wehkamp, zegt: ‘En vergis je niet: We communiceren heel bewust en dat heeft niet alleen betrekking op verkoop. Het moet passen in een relatie van lifetime value. Als we voor een eenmalig contact gaan, of als de klant voor een eenmalig contact gaat wordt het de volgende keer moeilijk om iets te kopen of verkopen.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lees meer in CRM Nieuws.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid