Overslaan en naar de inhoud gaan

De arrogante diva en de Volkskrant

Ex-VPRO-diva Harmke Pijpers (binnenkort ook ex-Talpa-diva?) had een leuke interviewdeal met de Volkskrant, onthult Boudewijn Geels in HP/De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enfin, dat interview is vorige maand gehouden, netjes opgetikt, maar nooit verschenen. Madam Pijpers weigerde, ze vond dat ze er arrogant in naar voren kwam. Het dagblad wilde geen concessies doen, lees wat regeltjes aanpassen. Dan maar geen interview, zo belangrijk is Harmke Pijpers nou ook weer niet. Zoiets.
Toch maar mooi dat de Volkskrant een vervangend stuk op de plank had liggen en zo de (journalistieke) eer kon redden.

related partner content for mobile comes here

Zo'n afspraak moet je als medium natuurlijk nooit maken. Of wel? Zijn afspraken gebaseerd op 'feitelijke onjuistheden mogen corrigeren' uit de tijd aan het raken, nu er zoveel hongerige media zijn in polderland? En zo weinig verhalen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in