Overslaan en naar de inhoud gaan

CSC kiest O2 Communicatie

CSC (Computer Sciences Corporation) in Bunnik heeft na een korte bureauoriëntatie haar communicatiebelangen ondergebracht bij O2…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze maand start er een campagne die gericht is op cxo’s in het bedrijfsleven, met als doel de outsourcingexpertise van CSC bij deze doelgroep ‘top of mind’ te krijgen. Het ICT-bedrijf is actief in consultancy, outsourcing en systems integration en behoort tot de topdrie wereldwijd.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een intensief dm-programma, ondersteund door IM-advertenties in Het Financieele Dagblad en de Financiële Telegraaf. Verder zijn er commercials op Radio 1 en BNR Nieuwsradio. In de maand juli wordt met de campagne ingehaakt op de Tour de France, waarin CSC een eigen ploeg heeft rijden. Ploegleider is oud-Tourwinnaar Bjarne Riis.

In de tweede helft van het jaar wordt de campagne volgens dezelfde strategie voortgezet, waarbij golf en cultuur de thema’s vormen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in