CSC kiest O2 Communicatie
Deze maand start er een campagne die gericht is op cxo’s in het bedrijfsleven, met als doel de outsourcingexpertise van CSC bij deze doelgroep ‘top of mind’ te krijgen. Het ICT-bedrijf is actief in consultancy, outsourcing en systems integration en behoort tot de topdrie wereldwijd.
De campagne bestaat uit een intensief dm-programma, ondersteund door IM-advertenties in Het Financieele Dagblad en de Financiële Telegraaf. Verder zijn er commercials op Radio 1 en BNR Nieuwsradio. In de maand juli wordt met de campagne ingehaakt op de Tour de France, waarin CSC een eigen ploeg heeft rijden. Ploegleider is oud-Tourwinnaar Bjarne Riis.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn de tweede helft van het jaar wordt de campagne volgens dezelfde strategie voortgezet, waarbij golf en cultuur de thema’s vormen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid