Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Zero in zee met James Bond

Coca-Cola houdt van samenwerken. Jean Paul Gaultier gaat met light in de weer, voor de mannelijke versie van het light-drankje, Zero,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola houdt van samenwerken. gaat met light in de weer, voor de mannelijke versie van het light-drankje, Zero, springt James Bond in de bres.

related partner content for mobile comes here

, de nieuwe James Bond-film gaat dit najaar draaien in de bioscopen. Om de samenwerking onder de aandacht te brengen, krijgt het opvallende, stijlvolle zwarte ontwerp van de Coca-Cola Zero-producten een speciale make-over.

Het limited edition Bond-ontwerp zal te zien zijn op verschillende verpakkingen, waaronder het Coca-Cola Zero blikje, de PET-fles en een speciale aluminiumfles, alle verpakkingen met daarop het ontwerp van James Bond gezien door de loop van een pistool.
De samenwerking is een vervolg op die in 2008 voor de film Quantum of Solace.

Nu draait het om: ‘Unlock the 007 in you’.

zal een geïntegreerde marketingcampagne uitrollen om de samenwerking te ondersteunen, inclusief televisie- en bioscoopreclame, een digitale en socialemediacampagne, promotie op verpakkingen, in winkels en in bioscopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in