Coca-Cola Zero in zee met James Bond
Coca-Cola houdt van samenwerken. Jean Paul Gaultier gaat met light in de weer, voor de mannelijke versie van het light-drankje, Zero, springt James Bond in de bres.
Skyfall, de nieuwe James Bond-film gaat dit najaar draaien in de bioscopen. Om de samenwerking onder de aandacht te brengen, krijgt het opvallende, stijlvolle zwarte ontwerp van de Coca-Cola Zero-producten een speciale make-over.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Het limited edition Bond-ontwerp zal te zien zijn op verschillende verpakkingen, waaronder het Coca-Cola Zero blikje, de PET-fles en een speciale aluminiumfles, alle verpakkingen met daarop het ontwerp van James Bond gezien door de loop van een pistool.
De samenwerking is een vervolg op die in 2008 voor de film Quantum of Solace.
Nu draait het om: ‘Unlock the 007 in you’.
Coca-Cola Zero zal een geïntegreerde marketingcampagne uitrollen om de samenwerking te ondersteunen, inclusief televisie- en bioscoopreclame, een digitale en socialemediacampagne, promotie op verpakkingen, in winkels en in bioscopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid