Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola en Disney in ‘kinderdranken’

Coca-Cola gaat zijn offensief tegen PepsiCo verder opvoeren. Het frisdrankconcern wil samen met entertainer Walt Disney kinderdranken gaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat onder meer om vruchtensappen en op water en melk gebaseerde drankjes. Het concern kondigde eerder al aan deze drankjes op de markt te willen brengen. Op de verpakkingen van merken als Minute Maid zullen stripfiguren van Disney prijken, zoals Mickey Mouse. De eerste drankjes verschijnen nog dit jaar in de supermarkten in de Verenigde Staten. Een jaar later volgt de rest van de wereld, aldus beide concerns gisteren. Vorige week kondigde Coca-Cola ook al een alliantie aan met Procter & Gamble, de grootste producent van consumentengoederen in de VS. Zij brengen een groot aantal sap- en snackmerken in een gezamenlijke onderneming onder.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in