Overslaan en naar de inhoud gaan

CMOtalk: ‘Lekkere koekjes zullen er altijd blijven, maar dan wel verbeterd’

Hoe blijft Verkade relevant in een wereld die steeds bewuster en meer suikervrij is? Fabian van Schie, managing director, ziet volop kansen.
Fabian van Schie, managing director (a.i.) Verkade
Fabian van Schie, managing director (a.i.) Verkade
Fabian van Schie, managing director (a.i.) Verkade
Fabian van Schie, managing director (a.i.) Verkade

We eten steeds bewuster en proberen onze suikerinname te minderen. Ga je als koek- en chocolafabrikant mee in deze transformatie of blijf je trouw aan je verleden? De chocolade van Verkade verloor marktaandeel aan nieuwe, hippe merken en de private labels, maar managing director (a.i.) Fabian van Schie heeft genoeg munitie voor een comeback.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in