Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe maak je een succesvol customer experience plan?

Ontdek tijdens de online clinic op 29 april hoe je een succesvol plan maakt om jouw customer experience te verbeteren!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

We nodigen je graag uit voor de gratis clinic ‘Hoe maak je een succesvol customer experience plan?’ via live-stream van Beeckestijn Business School, gegeven door Hans Molenaar.

Een duidelijke customer experience visie opstellen

Het verbeteren van de customer experience staat bij veel bedrijven hoog op de agenda. Echter nog weinig organisaties hebben een duidelijke visie en plan van aanpak. Customer experience management is echt een vak dat verder gaat dan het in kaart brengen van wat klantreizen. Wil je loyalty, retentie en ambassadeurschap verbeteren dan is het belangrijk dat de CX activiteiten goed aansluiten bij de hele organisatie. Daarnaast moet het ook nog eens in lijn zijn met de merkwaarden.

In de praktijk ziet Hans Molenaar dat veel organisaties CX slechts een beetje doen en dat klanten er niet veel van merken. Zeker binnen B2B. Het speelkwartier is voorbij en organisaties moeten echt serieus met CX aan de slag op zowel strategisch niveau (een duidelijke CX visie hebben) als in de dagelijkse operatie. Dat betekent ook dat het belangrijk is om ook de kennis zelf in huis te hebben. Customer experience is niet een project wat je gemakkelijk uitbesteedt.

Wat kun je verwachten?

De vraag is: hoe ga je dit met een goed compact CX plan in gang zetten? Hoe maak je snel een robuust actieplan dat direct rendeert? Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School, laat je aan de hand van een aantal voorbeelden zien hoe je een succesvol CX plan maakt.  
 

Over Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs en spreekt hij regelmatig op events. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups, b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. 


Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

- De clinic wordt gehouden van 13:00 - 14:30 uur
- I.v.m. de huidige corona-maatregelen is deze clinic te volgen via een live-stream
- Een aantal dagen voor de clinic ontvang je een mail met meer informatie

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in