Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Expedia wordt persoonlijk

Expedia introduceert deze week zijn nieuwe, Europese advertentiecampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceert deze week zijn nieuwe, Europese advertentiecampagne.

related partner content for mobile comes here

De campagne moet Expedia neerzetten als een betrouwbaar merk. Pay off: 'Op je lijf geschreven reizen'. In de campagne focust Expedia op de mensen achter het merk en hun passie voor reizen.

In de commercial begrijpen Expedia-medewerkers elkaar perfect, ondanks dat ze in meerdere talen communiceren. De video relateert aan de multiculturele sfeer op het Europese hoofdkantoor van Expedia in Londen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘De nadruk in advertenties ligt nog vaak op prijsaanbiedingen en aantrekkelijke vakantiebestemmingen. De klant heeft echter behoefte aan een persoonlijke benadering. De toegevoegde waarde van een reisorganisatie ligt in het inspelen op de individuele behoeften,’ zegt Geoff McCave, senior marketing manager bij Expedia.

De scenario's uit de commercial zijn gebaseerd op inzichten verkregen uit consumentenworkshops, aldus Expedia. Zo bleek dat consumenten online boekingkanalen vaak ervaren als onpersoonlijk. McCave: ‘Wij denken dat co-creatie bij de ontwikkeling van nieuwe diensten een belangrijke drijver is voor de toekomst van de reisbranche. De campagne benadrukt het belang van een persoonlijke relatie en introduceert de mensen en cultuur achter Expedia.’

De multimediale campagne is ontwikkeld door Ogilvy & Mather Advertising en omvat tv, radio, print en online media. De eerste advertenties verschijnen vanaf vandaag in Nederland en in andere Europese landen. De campagne wordt verder ondersteund met social mediakanalen als YouTube en Facebook.
Hierna zullen meerdere marketingacties met het thema 'Op je lijf geschreven reizen' worden opgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in