Overslaan en naar de inhoud gaan

3DHolland met reclame in 3D

Productiebureau 3DHolland komt met driedimensionale reclame. Het Rotterdamse bedrijf heeft een campagne gelanceerd om websites, video’s,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven en winkels kunnen hun klanten voortaan 3D-brilletjes mee naar huis geven om brochures en websites te bekijken. Ook bij de reclamefolders in de brievenbus zit een 3D-brilletje. spreekt zelf van een primeur.

related partner content for mobile comes here

'Studies hebben uitgewezen dat consumenten producten beter onthouden en dat de informatie langer blijft hangen als de reclame in 3D is uitgevoerd. De indruk is sterker en wordt acht keer beter opgeslagen in het geheugen. Dat zijn nu juist de belangrijkste pijlers van reclame', legt Pim Gravelijn van 3DHolland uit. 'Doordat foto’s en video’s ineens diepte krijgen, springen producten er beter uit. Bovendien wordt bij bijvoorbeeld auto’s, huizen, woonkamers of keukens veel duidelijker getoond hoe ze er echt uit zien.'

Gravelijn denkt een revolutie in de reclamewereld te starten. De slogan van het bedrijf luidt dan ook: 'De reclamewereld was plat, tot 3DHolland het diepte gaf'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in