3DHolland met reclame in 3D


Bedrijven en winkels kunnen hun klanten voortaan 3D-brilletjes mee naar huis geven om brochures en websites te bekijken. Ook bij de reclamefolders in de brievenbus zit een 3D-brilletje. 3DHolland spreekt zelf van een primeur.
'Studies hebben uitgewezen dat consumenten producten beter onthouden en dat de informatie langer blijft hangen als de reclame in 3D is uitgevoerd. De indruk is sterker en wordt acht keer beter opgeslagen in het geheugen. Dat zijn nu juist de belangrijkste pijlers van reclame', legt Pim Gravelijn van 3DHolland uit. 'Doordat foto’s en video’s ineens diepte krijgen, springen producten er beter uit. Bovendien wordt bij bijvoorbeeld auto’s, huizen, woonkamers of keukens veel duidelijker getoond hoe ze er echt uit zien.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGravelijn denkt een revolutie in de reclamewereld te starten. De slogan van het bedrijf luidt dan ook: 'De reclamewereld was plat, tot 3DHolland het diepte gaf'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid