Overslaan en naar de inhoud gaan

Bram Krikke brengt Krikkies op markt, 'lekker corny en beter dan chips'

Social-mediapersoonlijkheid samen met Natwerk, Content Icons en SureShot
Bram Krikke in de Krikkies
Bram Krikke in de Krikkies
Bram Krikke in de Krikkies
Bram Krikke in de Krikkies

'Een ware run' en een nóg grotere hit dan gehoopt. Een week na de lancering van het nieuwe 'beter-dan-chipsmerk' Krikkies van radio-dj en social-mediapersoonlijkheid Bram Krikke wagen de initiatiefnemers er nog maar een persbericht aan. 

related partner content for mobile comes here

De Krikkies zijn een hit op sociale media melden de initiatiefnemers, reclamebureau Natwerk, distributeur SureShot (onderdeel van de Bickery group) en influencermarketing-agency Content Icons. De schappen bij de Jumbo zouden al leeg zijn. Andere retailers hebben zich inmiddels al gemeld om de Krikkies in het assortiment op te nemen.

'Creatieve vrijheid versterken'

Natwerk en Matteo Lo Prete (eigenaar: SureShot) brachten al eerder samen producten op de markt waaronder Bello Limoncello. Ook heeft Natwerk vorig jaar een eigen Febo-franchise geopend in de Rozenstraat.

Natwerk wil met het ontwikkelen van eigen producten de creatieve vrijheid binnen zijn creatieve afdeling versterken, zegt ceo Reinier Streures. 'Naast dat het een interessant businessmodel is, leert het je ook veel over de weg die een product aflegt, waardoor we onde klanten ook weer goed kunnen adviseren.'

Krikshots

Bram Krikke noemt zijn krikkies chips met een twist: 'Krikkies zijn maischips met een beetje kaas en een beetje Krikke. Het is eigenlijk een zak vol uitdagingen en spelplezier. Een zak vol maisballen voor trickshots, of beter; Krikshots.'

De Krickshots zijn onderdeel van de marketingcampagne en omvatten 20 spellen die zijn bedacht waarmee je de Krikkies op de meest creatieve manier in je mond kan laten landen. De spelletjes zijn te vinden op de social kanalen van Bram Krikke.

Krikkies zijn verkrijgbaar bij alle Jumbo's in Nederland en op Krikkies.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in