Overslaan en naar de inhoud gaan

.bone met afdeling Mobile Marketing

Het Utrechtse bureau voor interactive advertising .bone is uitgebreid met een nieuwe afdeling voor Mobile Marketing. Andrew Berglund gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau maakt ook bekend dat er negen nieuwe medewerkers bij zijn gekomen. De keuze voor een uitbreiding naar Mobile Marketing is een logische stap, zegt general manager Sebastiaan van Rijnsoever. ‘In ons streven om met behulp van interactieve media relaties tussen mensen en merken te bouwen, kiezen we er nu ook voor om mobiele marketing volledig binnen onze propositie te integreren. We denken dat mobiele marketing nu het punt heeft bereikt dat we het serieus en waardevol kunnen gaan inzetten.’
De Nieuw Zeelander Andrew Berglund (34) die de afdeling gaat leiden, was hiervoor werkzaam bij onder meer RandomOne in Barcelona, Dentsu in Tokio, WCJ/Young & Rubicam Worldwide in London en Ogilvy & Mather in New York.

related partner content for mobile comes here

Verder is Ingmar Rozenboom (36) aangetrokken als client manager. Hij werkte hiervoor in de zelfde functie bij BvH Communicatie en de Personeelszaak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in