Overslaan en naar de inhoud gaan

BNR schenkt zendtijd aan goede doelen

BusinessNieuws geeft tijdens de feestdagen zendtijd aan Goede Doelen om donateurs te werven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwsfeiten in 2001 zijn voor BusinessNieuws de aanleiding om haar commercialblokken gratis te schenken aan het Goede Doel. De medewerkers van BusinessNieuws hebben zes Goede Doelen aangedragen.

related partner content for mobile comes here

Adverteerders van BusinessNieuws konden vervolgens via internet stemmen welk Goede Doel ze een warm hart toe dragen. Op grond van hun uitgebrachte stemmen wordt de zendtijd naar rato onder de Goede Doelen verdeeld.

Onder de Cliniclowns; het Aidsfonds; de Samenwerkende Hulporganisaties voor Afghanistan; Habitat for Humanity; HelpHelpen en de NederlandseKankerbestrijding wordt fl. 60.000,- aan zendtijd verdeeld.De actie is mogelijk omdat BNR weinig zakelijke luisteraars verwacht gedurende de feestdagen en als gevolg daarvan dus weinig inkomsten van commerciële adverteerders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in