Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold Retailer van het Jaar in VS

Ahold is in de Verenigde Staten gekozen tot Retailer van het Jaar door het vakblad Mass Market Retailers. Ahold-president Cees van der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De criteria die de MMR-jury hanteert zijn onder andere de manier waarop tegemoet gekomen wordt aan de wensen van de klant, de financiële resultaten, de toonaangevende rol binnen de sector, innovatie en ontwikkeling, visie, strategie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. ‘In 2001 staken Ahold en Cees van der Hoeven met kop en schouders boven de rest van het veld uit’, aldus David Pinto, uitgever van MMR. In een reactie zegt van der Hoeven dat hij de onderscheiding ziet als een erkenning voor de hele onderneming. ‘We hebben zojuist voor het 23e kwartaal op rij een tweecijferige winst per aandeel groei geleverd en de verwachting voor het hele jaar 2001 herbevestigd. De onderneming blijft uitstekend op koers.’

related partner content for mobile comes here

Eerdere winnaars van de MMR-award zijn Wal-Mart, Target, Kmart en Fred Meyer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in