Overslaan en naar de inhoud gaan

Bacardi consolideert wereldwijd bij BBDO en OMD

Het gaat om de creatieve, digitale en mediabusiness.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er was geen pitch. OMD is (ook in Nederland) leidend voor planning en inkoop met betrekking tot alle sociale, digitale en mediaplatforms. De nadruk ligt op innovatieve en grensverleggende ideeën die gebaseerd zijn op datagestuurde inzichten om Millenial-consumenten te bereiken. Merken die onder Bacardi vallen zijn onder andere naast het hoofdmerk Martini, Bombay Sapphire, Dewar’s, Grey Goose, William Lawson’s en Cazadores.

Michael J. Dolan, ceo van Bacardi: &;Ons doel is om beter te werken en een betere aansluiting te creëren tussen onze wereldwijde en lokale operaties. Om dit doel te bereiken is het werken met een wereldwijd netwerk vereist. De keuze voor BBDO en OMD is gebaseerd op hun bewezen vermogen om gelijksoortige doelen te bereiken voor andere multinationale klanten.&;

related partner content for mobile comes here

Mainardo de Nardis, ceo van OMD Worldwide: &;Deze samenwerking combineert de cruciale elementen van geweldige marketing – een geweldig portfolio aan merken, het beste creatieve talent dat ze ondersteunt en een wereldwijde mediapartner met de invloed en ervaring om innovatieve en effectieve engagement via alle mediakanalen te creëren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in