Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno de Jong (Nederlandse Loterij): ‘Het heeft niet zoveel zin om Koning Toto in te sturen voor Cannes’

CMO Studio Côte d’Azur | Vanaf het Festival of Creativity vertelt De Jong hoe hij - samen met TBWA - creatieve learnings ophaalt in…
Arno de Jong (Nederlandse Loterij) te gast in CMO Studio Côte d'Azur
Arno de Jong (Nederlandse Loterij) te gast in CMO Studio Côte d'Azur
© Video en podcastproductie: Gig
Arno de Jong (Nederlandse Loterij) te gast in CMO Studio Côte d'Azur
Arno de Jong (Nederlandse Loterij) te gast in CMO Studio Côte d'Azur
© Video en podcastproductie: Gig

CMO Studio is neergestreken in Cannes waar op het Festival of Creativity de jaarlijkse creatieve hoofdprijzen van de wereld worden toegekend. In een driedelige serie ontvangen we eerst Arno de Jong, CMO van de Nederlandse Loterij, die zeker niet elk jaar naar Cannes afreist, maar áls hij dat doet, wel graag met een tas vol learnings weer naar huis gaat. Maar hoe ontdek je de rode lijn in een mer à boire van internationaal topwerk?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in