
Hoe je mensen (want dat zijn consumenten) activeert beleef je tijdens de workshop merkactivatie op de Marketing RSLT Summer School.
Mijn naam is René van Dijk en ik wil wel eens weten wat júllie vandaag de dag nog uit je luie strandstoel krijgt. Een prijspromotie? Een eco-achtige promotie? Promoties rond concerten van artiesten?
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBWelnee! Consumenten willen verrast en vermaakt worden. De kont van Bruno op het gezicht van Eminem, de neus van Michael Jackson, gorilla Bokito, de Whopper Freakout, de BNN Donor Show enzovoort.
Hoe val je op en hoe vertel je een verhaal? En hoe activeer je een consument die alles al gezien heeft. Kom erbij en geef je mening op woensdag 26 augustus van 13:00 tot 15:30 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee