Overslaan en naar de inhoud gaan

Activatie begint bij jezelf!

Merkactivatie is hot maar wie activeren we eigenlijk; het merk of de consument? Een passief merk is altijd al ten dode opgeschreven geweest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe je mensen (want dat zijn consumenten) activeert beleef je tijdens de op de Marketing RSLT Summer School.

related partner content for mobile comes here

Mijn naam is René van Dijk en ik wil wel eens weten wat júllie vandaag de dag nog uit je luie strandstoel krijgt. Een prijspromotie? Een eco-achtige promotie? Promoties rond concerten van artiesten?

Welnee! Consumenten willen verrast en vermaakt worden. De kont van Bruno op het gezicht van Eminem, de neus van Michael Jackson, gorilla Bokito, de Whopper Freakout, de BNN Donor Show enzovoort.

Hoe val je op en hoe vertel je een verhaal? En hoe activeer je een consument die alles al gezien heeft. Kom erbij en geef je mening op woensdag 26 augustus van 13:00 tot 15:30 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in