Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Media begint fullservice label voor digital advertising

Het mediabureau zet Digital Brixx op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rein Vogel, directeur Digital & Trading van Abovo Media: ‘Digital Brixx is voor Abovo een logische volgende stap. Wij hebben inmiddels zoveel kennis en kunde opgedaan in vrijwel alle disciplines van digital marketing, dat wij deze hebben samengebracht onder één label. Digital Brixx past naadloos in ons streven de klant zorgeloos de beste online oplossingen te bieden, waarbij het uitgangspunt is dat het geheel méér is dan de som der delen.’

Digital Brixx is onderdeel van Abovo’s eigen aanbod, maar is ook een zelfstandige entiteit. Rein Vogel: ‘Die keuze is simpel. Wij vinden dat je alle disciplines in huis moet hebben voor een compleet aanbod van digital marketing, waarbij ook een mix van online en offline advertising mogelijk moet zijn. Maar wie kiest voor alleen digital advertising kan ook bij Digital Brixx terecht.’

Digital Brixx biedt programmatic (TradeDesk), SEA/PPC, SEO, CRO, marketing-automation, e-mail, creatie, data- en tagmanagement, analyse & reporting, affiliate en social.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in