Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
"Ik begrijp dat er, als je de films zo naast elkaar ziet, overeenkomsten zijn - zoals dat overigens wel vaker gebeurt binnen de reclame." (...)
Jan Eppink
Je ziet de verloedering van de maatschappij. Een marketing Directeur die er niets van snapt een buro dat geen history kent, en ook een over geproduceerde shots van de ABN Commercial die je nu al door AI kan laten genereren. ING is echt, menselijk. Zo moet het !
Pablo van den Berg
Misschien moeten we stoppen dit een film te noemen, wat mij betreft exemplarisch voor waar de meeste mensen in dit vak aan lijden: complete zelfoverschatting. Een film kijk je in de bioscoop of thuis via Netflix, weet ik veel, maar benoem gewoon wat het is: een commercial! Houd toch met je film!
D. Martijn Oostra
Déjà vu
Fritiof Eriksson
Een mooi begin voor een nieuwe strategie... aangezien de huidige strategie tot zijn einde is gekomen.
Peter Hamelinck
Bijzonder. De ING commercial is zo oud nog niet...slecht begin.
Hans de Koning
Het gaat waarschijnlijk al eerder in het proces fout. Kennelijk hanteren ING en ABNAMRO min of meer dezelfde merkpositioneringen. Dan loop je ook het risico op min of meer hetzelfde creatieve werk uit te komen…
Marcel Jansen
Zit 'begin-denken' niet in de basis van de hele banksector? Je bent voor consumenten ook pas echt relevant en top-of-mind op de nieuwe momenten in het leven. Je eerste eigen rekening, Je eerste auto, Je eerste huis, je eerste bedrijf, je eerste x beleggen,........ Er zijn maar weinig van dit soort potentiële switch-momenten in de markt. Wie maak dat begin tot een feestje! Nu maar hopen dat ze er niet alleen aan 't begin met veel tamtam zijn, maar die aandacht voor de klanten weten vast te houden......
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid"Ik begrijp dat er, als je de films zo naast elkaar ziet, overeenkomsten zijn - zoals dat overigens wel vaker gebeurt binnen de reclame." (...)
Je ziet de verloedering van de maatschappij. Een marketing Directeur die er niets van snapt een buro dat geen history kent, en ook een over geproduceerde shots van de ABN Commercial die je nu al door AI kan laten genereren. ING is echt, menselijk. Zo moet het !
Misschien moeten we stoppen dit een film te noemen, wat mij betreft exemplarisch voor waar de meeste mensen in dit vak aan lijden: complete zelfoverschatting. Een film kijk je in de bioscoop of thuis via Netflix, weet ik veel, maar benoem gewoon wat het is: een commercial! Houd toch met je film!
Déjà vu
Een mooi begin voor een nieuwe strategie... aangezien de huidige strategie tot zijn einde is gekomen.
Bijzonder. De ING commercial is zo oud nog niet...slecht begin.
Het gaat waarschijnlijk al eerder in het proces fout. Kennelijk hanteren ING en ABNAMRO min of meer dezelfde merkpositioneringen. Dan loop je ook het risico op min of meer hetzelfde creatieve werk uit te komen…
Zit 'begin-denken' niet in de basis van de hele banksector? Je bent voor consumenten ook pas echt relevant en top-of-mind op de nieuwe momenten in het leven. Je eerste eigen rekening, Je eerste auto, Je eerste huis, je eerste bedrijf, je eerste x beleggen,........ Er zijn maar weinig van dit soort potentiële switch-momenten in de markt. Wie maak dat begin tot een feestje! Nu maar hopen dat ze er niet alleen aan 't begin met veel tamtam zijn, maar die aandacht voor de klanten weten vast te houden......