Ab.Fab lid DMSA
Ab.Fab is toegetreden tot de council e-commerce van de DMSA. Het bureau is actief op de markt van e-mailmarketing en heeft na enkele

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ab.Fab zorgde voor opschudding door met spam-acties voor NRC Handelsblad en Fem/De Week te komen. Dat leverde veel negatieve reacties op. De DMSA stelt zich ten opzichte van e-mail marketing op het opt-out principe, wat betekent dat ongevraagd mailen mogelijk moet zijn. Wel moeten consumenten zich kunnen afmelden bij een opt-out database. Ab.Fab ontwikkelt nieuwe interactieve marketingtechnieken en methoden, die zij willen toetsen aan het beleid en regelgeving van de DMSA. Via lidmaatschap van de council e-commerce zegt Ab.Fab gesprekspartner te willen zijn in de verdere ontwikkeling van de zelfreguleringscode.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid