Ab.Fab lid DMSA
Ab.Fab is toegetreden tot de council e-commerce van de DMSA. Het bureau is actief op de markt van e-mailmarketing en heeft na enkele
Ab.Fab zorgde voor opschudding door met spam-acties voor NRC Handelsblad en Fem/De Week te komen. Dat leverde veel negatieve reacties op. De DMSA stelt zich ten opzichte van e-mail marketing op het opt-out principe, wat betekent dat ongevraagd mailen mogelijk moet zijn. Wel moeten consumenten zich kunnen afmelden bij een opt-out database. Ab.Fab ontwikkelt nieuwe interactieve marketingtechnieken en methoden, die zij willen toetsen aan het beleid en regelgeving van de DMSA. Via lidmaatschap van de council e-commerce zegt Ab.Fab gesprekspartner te willen zijn in de verdere ontwikkeling van de zelfreguleringscode.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid