Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP vergroot belang in moeder CIA

WPP, ‘s werelds grootste communicatiegroep met MindShare als mediabureaunetwerk, heeft zijn belang in Tempus, het moederbedrijf van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Campaign heeft WPP zijn belang in Tempus verhoogt van iets meer dan 17 procent tot 18.4 procent. Onduidelijk is nog steeds of Sir Martin Sorrell het belang ziet als een belegging of dat hij snode plannen heeft voor de toekomst. Hij geeft geen commentaar. Chris Ingram, chairman van Tempus: “Het feit dat Sorrell investeert in ons in plaats van in zijn eigen netwerk zeg nogal wat. Op z’n minst herkent hij wat voor een waarde wij vertegenwoordigen.”

related partner content for mobile comes here

In 1999 vertelde Sorrell in een interview in Campaign: “We willen de beste mediaplanning en -buyingorganisatie ter wereld bouwen en op lange termijn zou CIA daarvan onderdeel kunnen uitmaken.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in