Overslaan en naar de inhoud gaan

Visa wil sponsoring Olympische Spelen continueren

De Olympische Spelen van Beijing lopen op zijn eind, maar nu al beginnen de contouren zichtbaar te worden van de Spelen in 2016. Hoewel het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lopen op zijn eind, maar nu al beginnen de contouren zichtbaar te worden van de Spelen in 2016. Hoewel het sponsorcontract van Visa doorloopt tot de volgende Spelen in Londen, heeft de creditcardmaatschappij bij monde van marketingdirecteur Antonio Lucio al laten doorschemeren de sponsoring, die reeds 20 jaar beslaat, te willen doortrekken naar de editie die zal worden gehouden in Tokyo, Madrid, Chicago of Rio de Janeiro.

related partner content for mobile comes here

Visa is bijzonder tevreden over de impact van de sponsoring. In Beijing wordt nu op ruim 34.000 plaatsen de Visa-kaart geaccepteerd, 5 jaar terug waren dat er nog maar 20.000. Visa hoopt met de vroegen onderhandeling vooral haar concurrenten MasterCard en American Express buiten de te kunnen houden.

Visa sponsort niet alleen de Spelen, maar ook 90 atleten, waaronder gouddelver Michael Phelps en turnster Nastia Liukin. De Spelen in Beijing zijn nu al de best bekeken spelen uit de Olympische geschiedenis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in