
Onderzoek bevestigt dat er een markt is voor kleinere buurtwinkels. In de formule staat tijd voorop, naast de laagste prijs in de buurt en winkelgemak. Winkelen gaat snel bij OKay en het assortiment is gericht op de dagelijkse behoeften.
OKay kiest bewust voor een breed en niet diep assortiment. Alle productgroepen zijn aanwezig, maar dertien soorten ketchup vind je er niet. Okay-winkels zijn goedkoper dan lokale concurrenten. Met voldoende parkeergelegenheid en ruime openingstijden mikt OKay op zowel klanten die in de directe omgeving van de winkel wonen als op mensen die passeren van/naar werk en school.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQDe succesformule levert inmiddels 4,2 procent van de groepsomzet op, de grootste bijdrage na de Colruyt-winkels.
Bron: Trends
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee