Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier acties om gebruik IT te stimuleren

Bedrijven maken onvoldoende gebruik van beschikbare IT bij de ontwikkeling van nieuwe producten. Vier acties om het gebruik van (nieuwe) IT…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onvoldoende IT-gebruik kan leiden tot allerlei problemen tijdens het ontwikkelingsproces en een snelle levering verhinderen van kwalitatief hoogwaardige producten die voldoen aan consumenteneisen. Bedrijven zouden een audit moeten uitvoeren onder alle bij de bij de ontwikkeling van het nieuwe product betrokken functionele groepen om hun kennis van en (belemmeringen voor) gebruik van IT te achterhalen.

related partner content for mobile comes here

Vijf veelvoorkomende factoren die IT-gebruik belemmeren zijn kosten, gehechtheid aan bestaande tools en systemen, tijdgebrek, gebrek aan kennis en training, en een focus op incrementele veranderingen.

Met vier acties kunnen bedrijven vervolgens gebruik van (nieuwe) IT stimuleren:

  • sleutelfiguren aanwijzen die IT-gebruik promoten en onderwijzen;
  • meer resources bieden voor het zoeken naar en gebruiken van IT-tools;
  • personeel dat nieuwe producten ontwikkelt aanmoedigen te experimenteren en hen belonen voor verbeterde efficiency en effectiviteit;
  • ontwikkeling en implementatie van een strategisch project dat de introductie van tools vereist om activiteiten en processen voor nieuw-productontwikkeling te standaardiseren. Bron: Marketing Management
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in