Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Voorst teast met Sprinkels

Van Voorst Communicatie heet per 1 februari Sprinkels hq. De naamsverandering en strategische herpositionering werden door dit fullservice…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vernieuwde bureau vindt dat er te ingewikkeld wordt gedaan over communicatie en dat de meeste tarieven daarop zijn afgestemd. "Wij vinden communiceren vooral léuk (hoe vreselijk dat woord ook klinkt). En wij gaan bewijzen dat ‘Communicatie’ net zo sexy kan zijn als ‘Reclame’," zo meldt het semi-fantasie persbericht waarin de Sprinkels als onconventionele en kleurrijke buitenaardse wezens worden gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Het bericht werd voorafgegaan door een teasermailing waarbij de relaties van het bureau werden getracteerd op een velletje etiketten van een met een fantasieletter ontworpen logo van onbestemde herkomst. De vragen dit opriep werden met de verzending van het nieuwsbericht beantwoord, want achter op de envelop zat een sticktertje uit het etikketenvel geplakt. Laurens van Voorst is tevreden over het effect van de actie: "De mailing zorgde voor een hoge attentiewaarde. We kregen veel reacties van relaties die eerst niet wisten wat ze met het etikettenvel aanmoesten en die collega’s over de vage bestelling ter verantwoording hadden geroepen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in