Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef en Clear Channel met aidscampagne

Clear Channel (moederbedrijf van Hillenaar Outdoor Advertising) lanceert de eerste wereldwijde outdoor advertising campagne van Unicef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze campagne heeft als doel de situatie van kinderen die besmet zijn met het hiv/aids-virus wereldwijd onder de aandacht te brengen. Het eerste deel van de bestond uit een wedstrijd om een passende uiting te bedenken voor de outdoor campagne die later dit jaar via buitenreclame te zien zou zijn. Het winnende affiche, dat gekozen is uit 300 inzendingen, is gemaakt door Bester Burke, een reclamebureau in Zuid-Afrika.

related partner content for mobile comes here

Clear Channel Internationaal sponsort de actie van Unicef via een outdoor campagne die vanaf deze week in 50 landen wereldwijd te zien is. In Nederland neemt Hillenaar de sponsoring en uitvoering van de campagne op zich. De winnende visual zal in 2006 via de reclamepanelen van Hillenaar te zien zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in