Overslaan en naar de inhoud gaan

Swocc komt met praktische Influencer Marketing-tips en ja, daarbij trapt het ook open deuren in

‘Er moet wel een match zijn tussen merk en influencer.’
Miniatuurvoorbeeld
Topvlogger Anna Nooshin met een make-upkoffer van Rimmel London
© Uit Weekvlog: Meedoen aan Ramadan - Mijn geloof - Anna Nooshin
Miniatuurvoorbeeld
Topvlogger Anna Nooshin met een make-upkoffer van Rimmel London
© Uit Weekvlog: Meedoen aan Ramadan - Mijn geloof - Anna Nooshin

Wetenschap en praktijk met elkaar in contact brengen, dat is het belangrijkste motief van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (Swocc). Uit de wetenschap komen inzichten over de werking van merken en communicatie en dat is kennis die de praktijk goed kan gebruiken. ‘Swocc maakt deze kennis toegankelijk en toepasbaar.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in