Overslaan en naar de inhoud gaan

STIR in zee met Intomart en Nedstat

Stichting Internet Reclame (STIR) heeft de combinatie Intomart GfK en Nedstat gekozen voor levering van continue bereiks- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderhandelingen voor het verlenen van het definitieve contract van het internetbereiksonderzoek zijn momenteel in volle gang, aldus de STIR. De partijen willen het onderzoek binnen enkele maanden starten. Eerste rapportages komen naar verwachting dit najaar beschikbaar.

related partner content for mobile comes here

Het door Intomart GfK en Nedstat uit te voeren online bereiksonderzoek maakt gebruik van een speciaal te ontwikkelen technische oplossing, de ‘Webmeter’. Deze registreert het surfgedrag binnen een panel via het inloggen op een speciale website. Hiermee is de belangrijkste beperking van gebruikelijk online onderzoek - het niet meten van internetgebruik op het werk en andere locaties ‒ volgens de STIR opgelost. Doordat de onderzoeksdeelnemers geen software hoeven te downloaden, kan hun surfgedrag gemakkelijk vanaf elke locatie worden gemeten.
Het onderzoek bestaat uit een vast panel van internetbezoekers van minimaal 4.000 deelnemers, binnen enkele jaren uitgroeiend naar 8.000 of meer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in