Overslaan en naar de inhoud gaan

Social Embassy begint dedicated afdeling voor Snapchat marketing

Snaplabs helpt merken die ervaring willen opdoen met Snapchat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Snapchat kent in Nederland nog geen advertentiemodel en door het gebruik van tijdelijke content verschilt het sociale netwerk radicaal van andere sociale netwerken. Slechts enkele merken experimenteren op dit platform voor de toekomst.

related partner content for mobile comes here

Social Embassy ziet echter grote mogelijkheden voor merken en lanceert daarom , als oplossing voor merken die gericht ervaring willen opdoen met Snapchat. Er is een team specialisten opgezet die merken door middel van workshops inspireren en begeleiden bij de inzet van Snapchat. Hierbij worden influencers en jongeren uit de doelgroep betrokken.

Met meer dan 2 miljoen Nederlandse gebruikers is Snapchat in korte tijd uitgegroeid tot hèt platform voor millenials. Het onderscheidt zich van andere sociale netwerken door de hoge mate van engagement. Zo worden er dagelijks 6 miljard video&;s bekeken, bijna evenveel als op Facebook dat wel veel meer gebruikers heeft.

Snapchat experimenteert sinds kort met lokale content en is succesvol met filters waarmee gebruikers gemakkelijk grappige beelden kunnen maken. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in