Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS lanceert zesde Bennie Jolink-commercial

Het komt de zanger goed uit dat ook zijn aankopen via de betaalpas verzekerd zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent opnieuw voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De ;no-nonsense&; bank presenteert met de campagne een aankoopverzekering bij de betaalrekening. Daarmee zijn veel pin- en online aankopen met SNS Betalen dertig dagen verzekerd.

Doe toch eens normaal opa

In de film gaat Jolink samen met zijn kleinkinderen op pad om een nieuwe televisie te kopen, maar slaat het noodlot toe. Dankzij de aankoopverzekering haalt Jolink met hetzelfde gemak een nieuwe televisie, en zijn het ditmaal zijn kleinkinderen die opa moeten afremmen: &;Doe toch eens normaal opa&;.

De campagne is vanaf vandaag online en volgende week op televisie te zien:

Credits
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries & René Verbong
Strategie: Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik
Verantwoordelijk bij cliënt: 
Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Roland IJkel, Rachel Grezel
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Producer: Thomas Rohde
D.O.P.: Tibor Dingelstad
Editor: Martin Heijgelaar
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in