Insight VEED maakt shortlist ‘Beste Brand Campagne 2015’ bekend
In januari maakte VEED bekend in aanvulling op het publieksevent een industriedag te organiseren, onder de naam Insight Veed. Hier delen YouTubers de laatste trend en geheimen van hun ‘opkomende wereld’ en laten zij aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien.
Daarnaast wordt de ‘Brand Campagne van 2015 Award’ uitgereikt door een jury, enkel bestaande uit YouTubers. Vandaag werd de shortlist gepresenteerd met nog zes campagnes in de race:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Brisk:
Brisk - CASE: Briskify
Doritos:
Doritos playbold casefilm
Giro 555:
Views 4 Nepal - Case Film
ING:
Behind the Scenes [SPECIAL] #MONEYWISE 14
Vodafone:
Vodafone YOU - Power to the Prepaid People
Wehkamp:
Wehkamp's Next Style Vlogger Case Study (Dutch)
Insight VEED wordt op 8 april georganiseerd in de Westergasfabriek Amsterdam. Klik op de link voor meer informatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid