
In januari maakte VEED bekend in aanvulling op het publieksevent een industriedag te organiseren, onder de naam Insight Veed. Hier delen YouTubers de laatste trend en geheimen van hun ‘opkomende wereld’ en laten zij aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien.
Daarnaast wordt de ‘Brand Campagne van 2015 Award’ uitgereikt door een jury, enkel bestaande uit YouTubers. Vandaag werd de shortlist gepresenteerd met nog zes campagnes in de race:
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale Ombudsman
Brisk:
Brisk - CASE: Briskify
Doritos:
Doritos playbold casefilm
Giro 555:
Views 4 Nepal - Case Film
ING:
Behind the Scenes [SPECIAL] #MONEYWISE 14
Vodafone:
Vodafone YOU - Power to the Prepaid People
Wehkamp:
Wehkamp's Next Style Vlogger Case Study (Dutch)
Insight VEED wordt op 8 april georganiseerd in de Westergasfabriek Amsterdam. Klik op de link voor meer informatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee