Overslaan en naar de inhoud gaan

Singewald DM Man van het Jaar

Alexander Singewald, directeur van Singewald Consultants Group, is gekozen tot DM Man van het Jaar 2004. Bezoekers van de sites van DDMA,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek kon kiezen uit tien genomineerden, bestaande uit één vrouw en negen mannen. De genomineerden waren Sander van der Blonk, managing director Rapid Sugar, Werner Borel, Division Director van Nespresso Professional Neder-land, Martijn van Dam, lid tweede kamer PVDA, Jochem Janssen, marketingmanager van Alex, Jochem Nijssen van Philips DAP (divisie Domestic Appliances and Personal Care), Carine Poen, hoofd Customer Marketing Wehkamp, Ruud Polman, hoofd retailcommunicatie Rabobank Nederland, Stef Rietbergen, uitgever van NRC Handelsblad, Richard van Schaik Directeur SNS Direct en Alexander Singewald. Singewald was genomineerd omdat hij ‘met succes de Infofilter in de lucht gehouden heeft en daarmee het dm-vak een grote dienst heeft bewezen. Hij mobiliseerde medestanders, zorgde voor financiering en onderhandelde persoonlijk met de curator om de gegevens te verwerven voor consumenten die hebben aangegeven niet per post, telefoon, sms, telefoon of voor marktonderzoek benaderd te willend worden.' De prijs werd uitgereikt op donderdag 29 april, tijdens de Telecommercedagen 2004. Singewald wint naast de award ook een schilderij en een velletje met tien persoonlijke postzegels van TPG.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in