Singewald DM Man van het Jaar


Het publiek kon kiezen uit tien genomineerden, bestaande uit één vrouw en negen mannen. De genomineerden waren Sander van der Blonk, managing director Rapid Sugar, Werner Borel, Division Director van Nespresso Professional Neder-land, Martijn van Dam, lid tweede kamer PVDA, Jochem Janssen, marketingmanager van Alex, Jochem Nijssen van Philips DAP (divisie Domestic Appliances and Personal Care), Carine Poen, hoofd Customer Marketing Wehkamp, Ruud Polman, hoofd retailcommunicatie Rabobank Nederland, Stef Rietbergen, uitgever van NRC Handelsblad, Richard van Schaik Directeur SNS Direct en Alexander Singewald. Singewald was genomineerd omdat hij ‘met succes de Infofilter in de lucht gehouden heeft en daarmee het dm-vak een grote dienst heeft bewezen. Hij mobiliseerde medestanders, zorgde voor financiering en onderhandelde persoonlijk met de curator om de gegevens te verwerven voor consumenten die hebben aangegeven niet per post, telefoon, sms, telefoon of voor marktonderzoek benaderd te willend worden.' De prijs werd uitgereikt op donderdag 29 april, tijdens de Telecommercedagen 2004. Singewald wint naast de award ook een schilderij en een velletje met tien persoonlijke postzegels van TPG.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid