Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma aast op radiofrequentie

Sanoma Uitgevers, het voormalige VNU Tijdschriften, aast op een FM-frequentie voor radio. 's Lands grootste tijdschriftenuitgeverij blijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Directievoorzitter Pim de Wit van Sanoma bevestigt de interesse in radio: 'Wij gaan volop meedoen voor een FM-frequentie, en lopen ons momenteel warm. Die interesse is er, omdat we geloven in multimedialiteit. Print en internet doen we al, dus waarom ook niet radio?'

related partner content for mobile comes here

Volgens De Wit heeft Sanoma belangstelling voor bestaande zenders en radiopartijen, maar de lancering van een nieuw merk wordt zeker niet uitgesloten. Dat laatste kan eventueel ook samen met een andere partij. Met welke partijen Sanoma gesprekken voert, wil De Wit niet zeggen. ‘Kijk, de lezeressen van onze 45 bladen luisteren naar de radio, een medium dat een duidelijke revival beleeft. En wij willen in infotainment groeien. Dan heeft een zender met alleen muziek niet de voorkeur. Tv zouden we ook wel willen, maar dat is lastiger. Dus kiezen we nu voor radio, linksom of rechtsom, al gaat die belangstelling niet ten koste van alles.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in