Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung zet flink in op product placement

Elektronicaconcern Samsung heeft een prominente plek in zowel de nieuwe film Fantastic Four als in de bijbehorende videogame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elektronicaconcern heeft een prominente plek in zowel de nieuwe film als in de bijbehorende videogame.

related partner content for mobile comes here

Zo zijn alle mobieltjes en televisie- en computerschermen die in de film in beeld komen, van Samsung. Daarnaast wordt het merk gebruikt in de filmpromotie en heeft Samsung een joint promotion-deal met filmmaatschappij 20th Century Fox. Via een maken consumenten daarbij onder meer kans op een rol in het vervolg (want die is al gepland) en allerlei andere prijzen.

Samsung heeft ter promotie een 30-seconden durende televisiecommercial ontwikkeld en een bioscoopreclame van een minuut. In de commercial zijn naast de Samsungproducten ook beelden van de film te zien.

Eerder verscheen het merk al in de films Blade II, Mr. and Mrs. Smith, Phone Booth, Sahara, Spider-Man, The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions.

Samsung heeft daarnaast een overeenkomst gesloten met Microsoft voor de aankomende XBox 360. Samsung zal verschijnen in een van de eerste games, Perfect Dark Zero. Verder werkt Samsung samen met de bands Bon Jovi en The Who.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in