Overslaan en naar de inhoud gaan

Autoweek.nl en autorai.web-log.

Via Ronnie Overgoor, werd ik gewezen op een interessante discussie op autorai-web-log.nl. De makers van dit weblog over auto's hebben een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via , werd ik gewezen op een interessante discussie op . De makers van dit weblog over auto's hebben een meningsverschil met de makers van over de content. Op hun weblog melden ze:

"Hallo allemaal! Ik zie jullie allemaal al verbaasd achter jullie personal computertjes zitten. WAAR ZIJN ALLE LOGS?? WAAR IS HET NIEUWS??? Nee we houden er niet mee op! Dat zeker niet. We worden alleen maar beter. Hier komt het verhaal over opschoning en boze (woedende) mensen.

Eergisteren is er door Nic de Boer in het gastenboek gereageerd. Nic is van Autoweek.nl Internet redactie. Hij was een beetje boos omdat wij nog wel eens nieuws van Autoweek.nl halen. Nou schijnt het zo te zijn dat daar een cpyright op staat. Op zich best logisch maar zit dat dan niet HELEMAAL onderaan de pagina!! Wij hebben dat serieus nooit gezien of geweten. Nu is het verzoek ingediend om alle logs van Autoweek te verwijderen. Ik (Jurgen) heb gelijk Martin Steenman gemaild. Hij is moderator bij Web-Log. Hij zei dat we er verstandig aan deden deze raad op te volgen. Toen hebben we maar gelijk alles verwijderd.

Nu maar contact opnemen met Nic de Boer en proberen of het weer een beetje kan worden recht getrokken!

Prettige dag verder!

Tot zover het verhaal. Er zit een pikante kant aan deze zaak.

Web-log, de site die autorai.web-log onder haar hoede heeft, is familie van Sanoma.

Daarom maar even zelf gebeld met Nic de Boer van Autoweek. Hij zegt dat ie zich van geen kwaad bewust is en dat iemand waarschijnlijk onder zijn naam, zaken heeft geroepen op het weblog van de heren. Volgens hem kunnen de makers gewoon zaken overnemen, als ze maar netjes aan bronvermelding doen.

Storm in een glas water? Of wordt vervolgd?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in