Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Peperbus naar Thielenpeters

Tijdens de Nacht van de Buitenreclame is gisteravond de Gouden Peperbus voor de beste buitenreclame toegekend aan het reclamebureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit 40 genomineerde campagnes heeft het Nederlandse publiek deze reclame gekozen tot ‘meest buitengewoon goede reclame van 2004’. De winnende adverteerder krijgt van buitenreclame-exploitant JCDecaux een buitenreclame campagne van duizend abrivakken ter waarde van 90.000 euro.

related partner content for mobile comes here

De Gouden Peperbus, die dit jaar voor het eerst is uitgeloofd, is een initiatief van de Stichting Week van de Buitenreclame. De uitreiking was in het Cobra Museum te Amstelveen. De 40 genomineerden zijn door een jury gekozen uit 900 verschillende campagnes. De nominatiejury stond onder leiding van Theo Tiemessen, wethouder Economische Zaken en loco-burgemeester van Amstelveen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in