Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier keer Goud bij de Effie

Het aantal inzendingen viel wat tegen(56 in 2004 en 36 in 2005), maar de juryvoorzitter van de Effie vond het prima: dan kostte het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal inzendingen viel wat tegen(56 in 2004 en 36 in 2005), maar de juryvoorzitter van de vond het prima: dan kostte het tenminste ook wat minder tijd.

related partner content for mobile comes here

Toch reikte Henk Rottinghuis, directievoorzitter PON Holdings en de nieuwe juryvoorzitter van de Effie, vandaag vier Gouden Effies uit. De Effie is de belangrijkste effectiviteitsprijs voor communicatie in Nederland.

Drie campagnes kregen een Zilveren Effie en drie een Bronzen Effie. In totaal reikte Rottinghuis tien Effies uit op een totaal van 16 genomineerden.

Een Gouden Effie ging naar de volgende campagnes:

- Happen naar Peijnenburg (Koninklijke Peijnenburg B.V. , Leukwerkt Worldwide, De Graaff Brand Management B.V.)
- Interpolis. Glashelder (Interpolis, FHV BBDO, Proximity, Xsaga)
- Hi Campagne 2004 (Hi KPN Mobile, FHV BBDO, Proximity, Backbone)
- Van achterstand naar voorsprong. Rabobank vertelt haar echte verhaal. (Rabobank Nederland, Ubachs Wisburn)

Een Zilveren Effie ging naar de volgende campagnes:

- Beertender. Altijd het lekkerste biertje thuis (Heineken Brouwerijen, Krups, TBWANEBOKO CAMPAIGN, De Combinatie van Factoren, Qi, Brand New Telly, Winkelman & Van Hessen)
- Andrélon Zomerblond; Het Effect van de Zomer (Unilever ? Andrélon,
PPGH JWT)
- Postbank Hypotheken (Postbank N.V., Leukwerkt Worldwide)

Een Bronzen Effie ging naar de volgende campagnes:

- Sportlife: Unexpected Freshness ( Leaf/ Sportlife, S-W-H)
- Nieuwe Bijbelvertaling; Van iedereen voor iedereen (Nederlands Bijbelgenootschap, Van Walbeek Etcetera, Bennis Porter Novelli)
- Valgevaar in de bouw; 1 op 6 (Technisch Bureau Bouwnijverheid, Boss & Wijnhoven, Gummo).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in